Szkolenie On-line
Więcej informacji odnośnie form szkoleń znajdziesz tutaj.
Cel szkolenia?
Wyposażenie menedżerów w kompetencje społeczne niezbędne potrzebne do budowania kultury organizacyjnej opartej na współpracy.
To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli:
- Pełnisz funkcje kierownicze w laboratoriach,
- Jesteś doświadczonym menedżerem laboratorium i chcesz wymienić się doświadczeniami w zakresie kierowania zespołem pracowników laboratorium,
- Masz niewielkie doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników laboratorium i chcesz rozwinąć umiejętności w tym zakresie,
- Planujesz dalszy rozwój i aspirujesz do roli kierownika laboratorium.
Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:
- jak ważne jest rozwijanie empatii w zespole pracowników,
- jak właściwie udzielać informacji zwrotnej przy naruszeniu zasad,
- jak współpracować z osobami o różnych typach osobowości,
- jakie są techniki asertywności pomocne w pracy zespołowej,
- jak skutecznie zarządzać konfliktami w zespole,
Program szkolenia:
- Otwarcie szkolenia.
- Powitanie uczestników,
- Przedstawienie celu, programu, harmonogramu i zasad,
- Autoprezentacja uczestników.
- Rozwijanie empatii w pracy zespołowej.
- Empatia i inteligencja emocjonalna w pracy zespołowej,
- Sposoby wyrażania empatii,
- Reagowanie na sytuacje wymagające empatii – ćwiczenia,
- Rozwijanie empatii w zespole pracowników laboratorium.
- Ustalanie zasad pracy i współpracy w zespole oraz ich egzekwowanie.
- Korzyści rozwijania zasad współpracy w zespole,
- Metody rozwijania zasad współpracy w zespole,
- Przykłady zasad współpracy w zespole,
- Egzekwowanie zasad współpracy w zespole - udzielanie informacji zwrotnej przy naruszeniu zasad.
- Współpraca w zespole z osobami o różnych typach osobowości.
- Cztery typy osobowości,
- Mocne i słabe strony każdego z typów osobowości,
- Współpraca pomiędzy różnymi typami osobowości,
- Zarządzanie konfliktami w zespole.
- Typy konfliktów,
- Style radzenia sobie konfliktami,
- Rozpoznawanie stylów radzenia sobie z konfliktami,
- Konsekwencje każdego ze stylów radzenia sobie z konfliktami.
- Asertywność w pracy zespołowej.
- Definicja asertywności,
- Asertywność w pracy zespołowej,
- Techniki asertywności pomocne w pracy zespołowej,
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w zarządzaniu współpracą w zespołem.
- Trudne sytuacje w pracy menedżera - dyskusja,
- Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
- Scenki – trening umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w zespole.
- Podsumowanie szkolenia.
- Przegląd treści szkolenia,
- Indywidualne wnioski,
- Ewaluacja szkolenia,
- Podsumowanie.
Nasz Ekspert
- Trener z 25 letnim doświadczeniem i stażem trenerskim. Autor wielu publikacji i artykułów na temat kierowania zespołami, zarządzania strategicznego, mediacji oraz negocjacji pracowniczych. Współpracował z najlepszymi firmami szkoleniowymi na świecie m. innymi Ziglar Training International, Dale Carnegie Training. Certyfikowany trener Zig Ziglar International. Rocznie szkoli ponad 1500 osób.
Informacje organizacyjne
Cena szkolenia online obejmuje:
- wykłady,
- dyskusję w gronie ekspertów,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
- świadectwo uczestnictwa w szkoleniu.
Dofinansowanie w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Sprawdź jak uzyskać do 80% dofinansowania na to szkolenie.
Więcej informacji dot. regulaminu, realizacji szkolenia oraz rabatów znajdziecie Państwo tutaj.