Polityka jakości

Polityka jakości - System Zarządzania Jakością ISO 9001:2015

Jakość jest głównym wyznacznikiem naszej pracy. Mamy świadomość, iż gwarancją naszego sukcesu jest satysfakcja naszych klientów. Wszystkie nasze działania zmierzają, do spełnienia oczekiwań i wymagań klientów w proponowanej przez nas ofercie usług szkoleniowo-doradczych. Stale dbając o jakość świadczonych usług w 2008 roku wdrożyliśmy System zarządzania jakością wg normy ISO 9001.

Od 2008 roku jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Gwarantem wysokiej jakości usług szkoleniowych są również nasi klienci. W ciągu ponad 14 lat istnienia firmy przeszkoliliśmy ponad 44 500 osób. To właśnie nasi klienci i ich opinie wyrażone w ankietach dają nam wiedzę i potwierdzenie, że nasza praca i zaangażowanie spełniają najwyższe wymagania klientów.

Profesjonalizm kadry, innowacyjne rozwiązania wykorzystujące najnowsze osiągnięcia nauki i nowoczesne metody nauczania tworzą wysoki standard oferowanych usług.

Zespół ok. 150 specjalistów pracujący dla CE2 Centrum Edukacji to profesjonalni trenerzy, konsultanci, eksperci, którzy łączą specjalistyczną wiedzę z wieloletnim doświadczeniem oraz są otwarci na wszelkie wymagania i oczekiwania klientów.
 

Certyfikat zatwierdzenia Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015

Certyfikat ISO 9001

PL ANG



 
 





OK





OK